BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday 10 April 2013

a regrettable lunch!!

ceritanya mcm ni, time aku tgh keja tdi, dpt sms drpd membe aku..senior time aku sek. asrama dlu..dia ckp tgh meeting kt tmpt aku keja ni..aku tnya la knpa?? dia ckp nk belanja aku lunch..aku sbenarnya mmg tk nk kluar pun dgn dia..dh byk kali dia ckp nk belanja aku..aku bgi alasan aku busy..sbb aku mlas nk ngadap muka dia..disebabkan kesian, aku pun ckp dia okay..then, tepat pkul 1 aku kluar ar dgn dia..lpas mkan, sembang2 semua, gerak nk balik office kn..on the way nk balik office tu la terjadinya most regrettable n annoying moment in my life!! time dlm kereta tu, bleh plak dia pegang2 tangan aku..tk cukup dengan tu dia usap2 plak pipi aku..mmg si*l la!! yg paling nk buat aku termuntah, bleh plak dia ckap aku ni comel, smart..huh! klau JJ yg ckap mcm tu kat aku, mmg aku tk termuntah..in fact, lgi seronok.. ;) (sedikit selingan) haha..ini LELAKI!! korg sendiri bleh bayangkan mcm mna ringannya kaki dengan tangan aku time tu..aku just berdoa supaya cepat smpai office..mmg aku tk kn lepak or keluar dgn kau dah..malu la skit, ex student sekolah agama weyh!! agak2 ar..keja mmg gempak..tpi, GAY!! sorry to say la, aku mmg bengang gila dengan hang..tk pyah ad kwan mcm hang pun tk ap!!

0 comments: